Write a review

RV Type

Other types

Make and model

Floorplan

Year

Toy Hauler reviews

3.3 (332 reviews)
Write a review
Liveability
3.5
Overall quality
2.7
Floorplan
4.0
Driving/towing
3.9
Factory warranty
2.3

Top 10 Toy Haulers

Reviews

Stars Refinement

332 ratings and reviews

Voted most helpful review

J Rodr

Arkansas, USA

Reviewed on May 7, 2024

RV reviewed 2021 thor 38MB toy hauler view listing

1.6
It's a handful to drive but runs good at 75mph. Phone support is good but many issues I was directed to the product manufacturer. Overall quality is garbage. Many electrical issues. Many electrical gremlins. Expensive and hard to find. I've had issues with LP gas Line, slides, leveling system, roof leaks, fre... read more
It's a handful to drive but runs good at 75mph. Phone support is good but many issues I was directed to the product manufacturer. Overall quality is garbage. Many electrical issues. Many electrical gremlins. Expensive and hard to find. I've had issues with LP gas Line, slides, leveling system, roof leaks, freshwater leaks, refrigerator to name a few. It's always something. wallpaper coming off, floor linoleum peeling up. DON"T BUY A THOR if you not a mechanic and experience with RV's
Livability
1.0
Overall quality
1.0
Floorplan
2.0
Driving/towing
3.0
Factory warranty/support
1.0
Show less
Helpful (1)

FlagReport

Flag this review
Please select a reason
Voted most helpful review

Gary Cook

Kentucky, USA

Reviewed on April 24, 2024

RV reviewed 2020 Heartland Torque T333 view listing

2.0
Loved the floor plan, one of the few toy hauler campers with recliners facing TV, we drove over 4 hours to purchase the camper. I knew I was in trouble when the factory didn't install one of the bathroom doors, but we were there, and dealer had a door, so we went ahead and purchased. The quality was all d... read more
Loved the floor plan, one of the few toy hauler campers with recliners facing TV, we drove over 4 hours to purchase the camper. I knew I was in trouble when the factory didn't install one of the bathroom doors, but we were there, and dealer had a door, so we went ahead and purchased. The quality was all down hill from beginning- 1st year trimming falling off walls, the shower wasn't stalled correctly, the back cover for the garage unzipped twice and then never worked since. A majority of the seat legs do not stay up or down. The AC unit is directed straight at a side wall and sounds like a hurricane you are not able to watch TV without external speakers. Speaking of TV the installed cd player looks great, but only worked a few times. Forget using the internal phone chargers they are very slow chargers. The garage seats/bottom bed only lasted a couple seasons, we have to use boxes as support and one side the bracket already broke. As you can see from my post I am totally disappointed in this camper. I have a 2010 Jaco toy hauler that has been put through 4 young grandchildren that is in better shape than this 4 year old Torque. Just discovered that the tongue switch doesn't operate, and it has only been used a few times, since camper has been kept at a year-round campground. Buyer beware!!! Don't make any attempt to contact Manufacturer it is pointless
Livability
1.0
Overall quality
1.0
Floorplan
4.0
Driving/towing
3.0
Factory warranty/support
1.0
Show less
Helpful (0)

FlagReport

Flag this review
Please select a reason
Voted most helpful review

Edward

Pennsylvania, USA

Reviewed on April 15, 2024

RV reviewed 2021 Forest River Cherokee 27RR view listing

1.8
I am very disappointed in the quality of the Cherokee grey wolf 27rr. When I bought it the water tank was shipped out with a crack in it so we could not boondock on our first trip. Then within a year the slide out had broken luckily under warranty. It is now about 2-1/2 years old and there is a ton of water u... read more
I am very disappointed in the quality of the Cherokee grey wolf 27rr. When I bought it the water tank was shipped out with a crack in it so we could not boondock on our first trip. Then within a year the slide out had broken luckily under warranty. It is now about 2-1/2 years old and there is a ton of water under the dinette which will be coming out of our pocket to have fixed. I like the layout we chose but for the price, I have towed it to be fixed as many times as it has been out camping. I know the factory warranty is 1 year but I would like to think you should get a couple years of camping with no issues. I also think that a leak like this should be covered by the factory. A car that is driven daily has a better warranty
Livability
1.0
Overall quality
1.0
Floorplan
3.0
Driving/towing
3.0
Factory warranty/support
1.0
Show less
Helpful (2)

FlagReport

Flag this review
Please select a reason
Voted most helpful review

Jeffrey workman

Alabama, USA

Reviewed on March 5, 2024

RV reviewed 2020 Forest River Cherokee 294RR view listing

4.0
Great RV/Toy hauler for two or three people, super slide gives you a great open floor plan, rear couch set up is a little poor design when putting toys in. We removed them. Pulls good with a 3/4 ton, heavy tongue weight with toy hauler layout. But overall we loved it.... read more
Great RV/Toy hauler for two or three people, super slide gives you a great open floor plan, rear couch set up is a little poor design when putting toys in. We removed them. Pulls good with a 3/4 ton, heavy tongue weight with toy hauler layout. But overall we loved it.
Livability
4.0
Overall quality
4.0
Floorplan
5.0
Driving/towing
4.0
Factory warranty/support
3.0
Show less
Helpful (1)

FlagReport

Flag this review
Please select a reason
Voted most helpful review

Kayla Ormsby

Oregon, USA

Reviewed on February 14, 2024

RV reviewed 2023 Eclipse Attitude 32GSG view listing

2.6
My attitude Toy hauler is a 2023 purchased in 7/2023 and used twice. The bedroom slide doesn’t work and the mechanic determined that the MANUFACTURER INSTALLED IT INCORRECTLY. Contacted eclipse and they won’t do a thing about the part they installed incorrectly on a trailer that is less than 1 yea... read more
My attitude Toy hauler is a 2023 purchased in 7/2023 and used twice. The bedroom slide doesn’t work and the mechanic determined that the MANUFACTURER INSTALLED IT INCORRECTLY. Contacted eclipse and they won’t do a thing about the part they installed incorrectly on a trailer that is less than 1 year old. This company’s integrity is non existent. Leaving even one start feels too generous.
Livability
1.0
Overall quality
1.0
Floorplan
5.0
Driving/towing
5.0
Factory warranty/support
1.0
Show less
Helpful (2)

FlagReport

Flag this review
Please select a reason
Voted most helpful review

Caine W Kimble

Idaho, USA

Reviewed on January 17, 2024

RV reviewed 2022 Grand Design Momentum 395M view listing

1.2
We bought a brand new 2022 Grand Design Momentum 395 MS in June 2022. We shortly started having issues with everything. The door couldn't be shut unless you slam it. The garage door and track broke. We weren't able to use the patio or entrance at all. The sewer line cracked and started leaking. (Not during wi... read more
We bought a brand new 2022 Grand Design Momentum 395 MS in June 2022. We shortly started having issues with everything. The door couldn't be shut unless you slam it. The garage door and track broke. We weren't able to use the patio or entrance at all. The sewer line cracked and started leaking. (Not during winter months). The wall separating the garage from living room separated from the ceiling. The walls were coming apart in the bedroom. The furnace would not turn on in the middle of the night unless I got up and turned it on manually every one-two hours. We had the ignitor board fixed. This only worked for a couple of weeks and then we started having the same issue again. We took it into Bish's where it sat for 5 months while they tried to fix everything. They ended up replacing the entire furnace and everything else. The ceiling immediately separated again. The oven ignitor went out and the entire oven had to be replaced. After another couple of weeks the furnace started doing the same thing. We had the motherboard replaced and the command center. The ignitor board went out again and had to be replaced. We had to replace the female power outlet to connect to power. We soon discovered that the water system is completely defective and started leaking after 20+ hours of repairs we finally stopped the leaking. Due to the tubing and clamp job they did during manufacturing the entire water system needs to be relined and redone. The lines in the shower need to be redone requiring the walls to be removed. The lines underneath the sink all need to be fixed as well. We fixed the propane regulator finally fixing the furnace issue during the night. After 3 months of infrequent use of the BRAND NEW furnace the motor burned out again. The entire venting system is not correctly done. Per the Suburban manual we are supposed to have 4.4 vents we barely have 3 and that was after fixing the 4 inch vent we had the one in the kitchen opened out more because it was never completely opened during manufacturing and occluded approximately 85%. The foam seal was blocking the air flow we were only receiving 1 x 1.5 in of air flow through a 4 inch duct. In order to prevent the motor from continuing to burn out we need to add another 4 inch and 1.5 in vent. We use this 5th wheel for work. We are unable to leave it anywhere for very long without winterizing it because since the furnace won’t work everything will freeze. This is a defective unit. Since the duct system is a preexisting issue NWAN will not cover these expenses. The faulty duct system is causing the motor in the furnace to burn out and it only takes a couple of uses of the furnace to burn it out. The issues with this camper has disrupted our work, displaced my family, and has cost us thousands of dollars in repairs on top of traveling, hotels, loss of food. We are not new to 5th wheels, this being our third. We wanted the Grand Design because it is marketed as a high-quality top of the line product. We are grossly dissatisfied with Grand Design and their customer service team. We have called and are told they are unable to disclose any information about our claim only the agent can. I have sent two emails since 1/4/2024 and have not received any responses. We have already spoken to the dealership. We don't think us eating $35,000 + is fair for a defective product Grand Design manufactured. We are defeated and done. Our family is separated and displaced. The issues are never ending, we feel like we finally get everything fixed and the next day it’s something else. We don’t want this camper anymore or any other camper that Grand Design has touched.
Livability
1.0
Overall quality
1.0
Floorplan
2.0
Driving/towing
1.0
Factory warranty/support
1.0
Show less
Helpful (7)

FlagReport

Flag this review
Please select a reason
Voted most helpful review

Scott Willis

Washington, USA

Reviewed on December 30, 2023

RV reviewed 2021 Coachmen Adrenaline 21LT view listing

3.6
Overall we're reasonably happy with it, when not swearing about an issue. Had it about a year and it's holding up so far, except for the issues below, some of which were pretty significant. Warranty service sucks; lots of foot dragging. I rather imagine they have a limited service budget and want to hold o... read more
Overall we're reasonably happy with it, when not swearing about an issue. Had it about a year and it's holding up so far, except for the issues below, some of which were pretty significant. Warranty service sucks; lots of foot dragging. I rather imagine they have a limited service budget and want to hold onto it. The shops around here don't want to take these because of the low hourly rate. Problems seen so far: - Daylight through the seal around the read hatch. That took a LONG time to get them to admit, then shuffle off to the door manufacturer who fixed it with a wider flange and bigger gasket. - Intermittent connection on the AC power inlet: originally thought it was the external connector, but when I finally took the trailer side apart, the black wire clamp screw was loose by 1-1/2 turns and had clearly not been tightened originally. This one was a bit of a FIRE HAZARD. - Hot water heater thermostat not working. - Leaking plumbing fittings, insufficiently tightened. - Misrouted hot and cold lines to the sink.
Livability
3.0
Overall quality
3.0
Floorplan
5.0
Driving/towing
5.0
Factory warranty/support
2.0
Show less
Helpful (2)

FlagReport

Flag this review
Please select a reason
Voted most helpful review

Gabriel Garcia

Reviewed on December 1, 2023

RV reviewed 2021 Forest River XLR Hyperlite 2815 view listing

3.4
My 2021 Hyperlite 2815 has a decent size garage but very little storage room, so living in it for more than a week at a time requires planning. The over all quality is better than expected. Mine is built like a tank. Towing it it's very steady (with a 2500HD, not so much with a 1/2 ton). Factory support is... read more
My 2021 Hyperlite 2815 has a decent size garage but very little storage room, so living in it for more than a week at a time requires planning. The over all quality is better than expected. Mine is built like a tank. Towing it it's very steady (with a 2500HD, not so much with a 1/2 ton). Factory support is not the best. I had a blowout and damaged the fender. Emailed and called and left messages for XLR three days ago and still no response.
Livability
4.0
Overall quality
4.0
Floorplan
3.0
Driving/towing
4.0
Factory warranty/support
2.0
Show less
Helpful (2)

FlagReport

Flag this review
Please select a reason
Voted most helpful review

John H

Reviewed on October 4, 2023

RV reviewed 2022 Heartland Fuel F287 view listing

1.8
Absolute lemon. Leaked from day one due to improper shower drain installation. Slide out does not operate properly. Sink collapsed into cabinet after a couple months. Warped/buckling trim and wallboard. Leaky propane system. Tires not rated for load, one blew out within 500 miles. Water tank supports ripped f... read more
Absolute lemon. Leaked from day one due to improper shower drain installation. Slide out does not operate properly. Sink collapsed into cabinet after a couple months. Warped/buckling trim and wallboard. Leaky propane system. Tires not rated for load, one blew out within 500 miles. Water tank supports ripped from frame by weight of water because only held up by sheet metal screws. The warranty says covered, but they could never seem to get me the right parts. Garbage quality machine.
Livability
1.0
Overall quality
1.0
Floorplan
3.0
Driving/towing
3.0
Factory warranty/support
1.0
Show less
Helpful (3)

FlagReport

Flag this review
Please select a reason
Voted most helpful review

Amy Mi

Reviewed on October 2, 2023

RV reviewed 2022 Forest River Wildwood FSX 260RTX view listing

1.8
Our first new camper we saw it and fell in love. Until we went camping the first time. The Murphy bed cracked , the shower rivets started popping out, shower turning yellow. Second time out the smoke sector would not stop going off. Third time out the mattress ripped and no heat , we froze and could not... read more
Our first new camper we saw it and fell in love. Until we went camping the first time. The Murphy bed cracked , the shower rivets started popping out, shower turning yellow. Second time out the smoke sector would not stop going off. Third time out the mattress ripped and no heat , we froze and could not find anyone to come and look at it . We called the dealership and they told us to blow it out sometimes bugs get in the vent.. well if you all know this it is probably a $2.00 fix .and what in the world were am I going to blow it out with I am It is not like I carry a compressor when my brand new camper should have heat , and now the camper has a strong smell of propane. Forth trip good grief I am exhausted from all of this by now the camper has a brand new tank in from our last trip and the smell of propane is stronger had to leave all the windows and vents open and when we went to drain the black and grey water out it was leaking from the connections . I have about had it . This camper has been out a total of four times and $ 28,000 I should not have any problems I am so over this camper. GRRR I AM SCARED TO TAKE IT OUT.
Livability
1.0
Overall quality
1.0
Floorplan
3.0
Driving/towing
3.0
Factory warranty/support
1.0
Show less
Helpful (6)

FlagReport

Flag this review
Please select a reason
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • 34
  • 1 - 10 of 332 reviews
Do you have an RV experience to share?

Help other RVers by leaving a review for an RV or dealership.

Write a review